چرا خدا خدا می کنیم بدون فهم و معنای آن؟...

دلگیری(گله)....

آه از این دنیا که مرام ومحبت و کشت زنده باد با مراما

 

من به دنبال عشق می گشتم تو پیدا می شدی                      این همه زندگی می کردم و تو معنا می شدی

من فقط درد گفتم که تو آرومم بکنی                                         اون همه اشک ریختم که تو با من بمونی

من... صدامو

نفسامو    

نگامو                 

بریدم.!

تا تو.. بشنوی

 حس کنی    

ببینی 

                    

این بغضو

یه بغضی توی این دل نشسته که می خواد فریاد بزنه

منم هستم

منم بودم

اما ندیدی اما نشنیدی

عشق یعنی یک نگاه در نگاه                 یا سکوت اما فریاد آه؟

عشق یعنی بی کسی                         یا بودن در آغوش هر کسی

عشق یعنی بی سپر                              رفتن به جنگ هر نفر

عشق یعنی ساده باش                           در محبت کردن پایه باش

عشق یعنی صاذقی                                     خدا خدا گفتن با پاکی

عشق یعنی حرف دل                                         با صدا فریاد بزن درد دل

عشق یعنی قاضی هر چه گفت و نوشت                 شکایت ها خواند و مجازات نوشت

عشق یعنی جرم تو سادگی                                       در این زندان عاشقی

عشق یعنی من را بساز                                               ترک غرور کن و یکه نتاز

عشق یعنی منیت را ما کنیم                                           محبت را از غرور جدا کنیم

شایدم عشق یعنی

یاد آوری یک حرف کوتاه یا با علاقه و شوقی در انتظار قراری با بی قراری.

شما بگید عشق یعنی؟..



نظرات شما عزیزان:

navid
ساعت10:02---1 فروردين 1392
از وبلاگت خوشم اومد من کوروشی هستم
خوشبختم
به منم سر بزن


منا
ساعت18:53---26 بهمن 1391
سلام اجی نگین وبلاگ قشنگی داری به منم سربزن اجی من لینکت کردمممممم بوووس

ar
ساعت11:13---9 بهمن 1391
سلام نگین جون یادت رفت حرفات؟؟؟
قرار بود مطالب شاد هم توی وب بذاری مگه نه؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در شنبه 28 بهمن 1391برچسب:,ساعت20:4توسط نگین | |